Det blev 13timmars nötande efter vandringslax igår,tyvärr utan resultat.
Näbbisarna har inte heller kommit tack vare gud,men dom är nog här när som helst:(
Nya tag nästa vecka!!!
Vädret:
Mulet nästan hela dagen,bleke/svag vind från nord/ost.
V.temp på plats 7.5-9.5c
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan