Snålt med hugg, 2 gösar i båten och 2 tappade under kvällen/natten.
Kvällens toppfisk fick jag drilla själv eftersom kakmonstret (Jimmy) la sig för tidigt i hytten. Firren vägde 4.5kg (78cm)
och tog en bomber i proppsprutet.
Nu blir det några dagars husmålning:(
sen är de på igen:)
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan