Två gäster följde med ut på en regnig Båven igår. Jag hade inte några större förväntningar pga. vädret. Som mål hade jag iaf. att dom skulle ta varsin gös.
Vi började trolla runt halv fem på eftermiddagen och hade bara ett hugg på dom första två timmarna.
Kl sju får vi första fisken och innan det hinner bli nio har vi fem gösar i baljan:)
Vi nöter på , på den heta områden och lyckas håva två till innan klockan bli tolv.
Tack för en trevlig kväll mina vänner!!! :)
V.temp ca. 19 /luft 15c mulet,regn.
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan