D.. blev en sista fisketur i strålande solsken på hemmaplan idag ...
Dagen började riktigt bra,efter 15 minuters fiske lyckas jag ta en fin gös på 4 kilo som jag returerade...Nästa hugg kommer i propp.sprutet som tyvärr släpper:/ och en till som blir en gädda på ca 3 kilo...Jag avslutar dagen med en matgös som jag behåller denna ligger på 3,5 kilo..
Klart slut...:)
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan