Tog en repa med dottern på hemmaplan idag. Otroligt varmt och fint väder för årstiden måste man säga vi fick tom lite färg på kinderna:) Vi körde i 3timmar i sniiiigelfart, och det resulterade en grann gös på 4,5kg som är nytt pb för min underbara dotter Yasmine.
Grattis älskling !!!!
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan