Igår började vi dagen med 4 returlaxar, 59,58,55,50cm :/ men slutet på dagen får vi äntligen 2 godkända laxar på 66 och 75cm...
Idag var det tvärtom vi drar på en fin på morgonen 72cm sen fotsätter vi ta flera fina 70,64,60, och till slut 3 returer...:)
Tomic,lappia,och strike pro som levererade...
Tack för en riktigt trevlig helg Magnus!
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan