Fisket på senaste månaderna har bedrivits här hemma på Gårdsjön...
Vissa dagar helt dött,vissa dagar med några få hugg och rätt fina gösar..
Vi skulle dra igång med laxfisket i helgen men blåsten satte stop för det..
Vi får hoppas på svaga vinda till nästa helg och att vi kommer iväg...
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan