Under den årliga hösttävlingen följde Bengt med för första gången och vi lyckades faktiskt ta hem segern den här gången med en total vikt på 17.5kg
Vi fick även pris för störst gös.
På andra plats kom Tarmo och Hocke
med en total vikt på dryga14 kg, dom fick även pris för störst gädda.
Pris för största abborren fick
Rasmus Munter.
Grattis till er alla!
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
