Har kört hemmasjön(Gårdsjön )några dagar under dom senaste veckorna..
Det är rätt segt här ute måste jag säga, nån smågös , abborre och bara snipor:/
Testade även en annan sjö med lite bättre resultat och storlek. 3 gäddor över 4
iallafall och 6,2kg som störst..
Hoppas att kylan kommer tillbaka för isen längs kanterna är riktigt dåliga.
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan