Igår eftermiddagen åkte jag ut till Valdemaren för att jigga lite, några abborrar och gäddor blev landade. Gösen var frånvarande. Senare på kvällen åkte jag och provade "släpfisket" på Gårdsjön, efter 4 försiktiga hugg och inga gösar i båten fick jag åka hem med tom balja.
Yt tempen hade krypit ner till 22.4c´
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar