Körde ett eftermiddagspass med en polaren idag. Det kom upp 8 gäddor 4 av dom över 4500gr och 6400gr som störst.(överst) Helt klart det bästa passet i år. Jag hoppas verkligen att isen håller en vecka till så att man kommer ut igen nästa helg. Isen är fortfarande ca 25-30cm......... .............................................................................................................................. Janos med den femte gäddan 6300gr
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar