tyvärr ingen lax hamnade i båten under dom gångna dagarna. Bara en handfull näbbisar kom upp varje dag.
Hitills var det otroligt dålig med vandringslaxar överhuvudtaget även på dom kända platserna såsom
Landsort och Singö. Nya tag i helgen.
Skickat från min HTC
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar