kommer att montera lite smått och gott i den under sommaren :)
Bara 2 veckor kvar att jobba,sen är det 6 veckors ledighet !!!
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
4 kommentarer:
Fifan vad härligt Zolt!!! Grattis till din skuta, du kommer stormtrivas i vindskyddat läge dagar det blåser lite ute på Vänern och Vättern. ;)
Hoppas vi ses på sjöarna i höst!
Tackar!
En viss skillnad blir det säkert,längtar ut som fan att köra lite:) Vi har tävling i sparreholm(på edebys vatten) på lördag,så vi får se hur skutan
uppför sig;-)
Fin båt! Finns det nån hemsida med mer info om tävlingen i morrn?
Ajjjjdå missade visst att svara i tid här:(
men nej,det fanns inga tävlingshemsida.
Skicka en kommentar