I lördags var Håkan, Roman och jag på en pimpelrunda på Båven.
Rätt fint väder och hyfsat fiske för min del. Inga bamseborre (över kilot) denna gång men en del fina matfiskar mellan 5-8hg kom det upp ändå..
Nu är säsongen över,nästan alla vinterprylarna är undanplockade,och vi drar igång med laxtrolling igen...
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar