då jag fastnade Under-stenen:))))
Näh, inte ett skit på hela 14 timmars passet. Och eftersom det skulle blåsa upp ordentligt på eftermiddagen så blev det vilo och fixardag idag.
Imorgon ser d. verkligen lovande ut då JÄVLAR:)
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar