Då var båvenpremiären avklarad. Gårdagens kvällstrolling gav 2gösar.
Idag var det svin kallt och riktigt busväder.
Gäddorna var tyvärr mer i farten,
trotts det blev det 3 matgösar idag med;)
Såg team nevala ute, hoppas ni hade kalas fiske grabbar! :)
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar