Kvällens fiske gav 2 gösar och jag missade 3 till,så gösen var på hugget idag:)
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
3 kommentarer:
Synd att ta upp lekgös i en så liten sjö som Gårdsjön. Mvh C&R
Det är 2små(dryga2kg) hangösar som jag tog mitt på sjön lång ifrån lekplatserna;)
Stora honor släpper jag alltid tillbaka oavsett årstid;)
Ha det!
Skicka en kommentar