Helgens fiske gav en enda lax på 6 kg utaför Hasslö. Denna fick jag i fredags på en trophy spoon emg i ytan .Halva lördagen blåste bort men en eftermiddagstur hann jag med ändå,ett påslag och inger mer.
I söndags körde jag ett 15 timmars pass i strålande solsken. Dagen började bra och efter en halvtimmes fiske får jag ett vrålhugg på riggen 66fot ner på en trophy popcorn . Efter 5 minuter släpper laxen och händer inte mycket mer under dagen.
Vättern
-
2 laxar upp.
1 på 64cm & 1 på 55cm.
Båda gick åter.
1 gk lax lossnade på ett par spölängders avstånd.
En tuggad löja & ett bomnapp.
Rödingarna lös med ...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar